סיינטולוגיה בקייטנה

נכתב בתאריך 30 ביוני 2008 מאת משה קרון

האם גם הילד שלך יזכה לקבל פעולה חינוכית של הכנסייה הסיינוטולגית בעת בילוי חופשת הקיץ בקייטנה ? האם הרשת הפעלתנית של הכת הזו תטפטף לילד שלך את ערכיה בלי ידיעתך, אך ורק משום שמנהל הקייטנה התמים קפץ בשתי ידיים על המתנה המורעפת על קייטנתו חינם אין כסף עם ערכים חיוביים, פוסטרים וחוברות ?
כנראה שאנשי הכת חושבים שהסביבה המורכבת מילדים בקייטנה הוא שדה ציד אידיאלי לגאול נשמות טועות תאוות אושר. אי מייל זבל, אחד מרבים שהגיעו אלי השנה מהסיינטולוגים מציע "מתנה" "ללא תשלום" "חינם" לבעלי קייטנות, רק תמלא טופס והם יגיעו אליך עם הפעילות המופלאה "אהוב ילדים ועזור להם". מנהלי הקייטנות הצעירים והתמימים מוזמנים לבחור אחת או יותר מהאופציות :

הרצאה חינם למדריכי הקייטנה בנושא "אהוב ילדים ועזור להם" – הדרך הנכונה להפעיל ילדים בקייטנה ובחיים.

הרצאה חינם עבור ילדי הקייטנה בנושא "אהוב ילדים ועזור להם". מדובר בהרצאה כיפית המפעילה את הילדים וגורמת להנאה רבה לצד הלימוד. (ההרצאה מיועדת לילדים מגיל 8 ואילך)

חלוקת פוסטר אישי לכל אחד מילדי הקייטנה – מדובר בפוסטר צבעוני המכיל 21 כללים מאוירים המתבססים על החוברת הדרך אל האושר . הפוסטר מעביר בצורה נעימה וידידותית ערכים בנושא כבוד ואכפתיות לזולת.

חלוקת החוברת הדרך אל האושר לכל אחד מילדי הקייטנה (מומלץ לילדים מגיל 10 ואילך) ללא צורך בתשלום מצד הנהלת הקייטנה או הילדים. מדובר בחוברת הכוללת 21 כללים להתנהגות חיובית הכוללת אכפתיות וכבוד לזולת.

כמובן שלא תמצאו כאן את שם המפורש של הכנסייה הסיינטולוגית, כאן היא מסתווה מאחורי התחפושת של "העמותה לשגשוג ובטחון במזה"ת הפועלת לקידום ערכים חיוביים בחברה הישראלית". בתחתית האימייל באותיות קטנות ובאנגלית מוזכר שמו של רון האברד הלא הוא האב המייסד של הסיינטולגיה. על האימייל חתומה אחת ששמה ויקטוריה לישצ'ינסקי מנהלת הקייטנות, גוגל מראה שהיא בכובע אחר מנהלת הרצאות והצגות של אותו ארגון באותו מספר פקס.

אז אם הילד שלך מבלה את חופשתו בקייטנה, בדוק היטב.


נכתבו 2 תגובות לפוסט “סיינטולוגיה בקייטנה”

  1. שרית:

    יש דרך פשוטה לחשוף את הפעילויות הסיינטולוגיות המסוות.

    לא משנה מה, הם מחויבים לפרסם את שמו של האברד או לציין במקום כלשהו את השם שלו. זה בהתאם למדיניות הסיינטולוגית של יחסי ציבור חיוביים להאברד.

    אז פשוט תקראו את האותיות הקטנות וחפשו את השם האברד.

    חוץ מזה בבלוג שלי יש מידע נוסף על פעילויות סיינטולוגיות מסוות.

  2. אורי:

    הדרך אל האושר אינה מכילה תכנים דתיים ו/או סיינטולוגים, אלא חוברת המכילה כללי מוסר המוסברים באמצעות ההיגיון.
    באשר לסיינטולוגיה, זהו נושא מדהים ומומלץ (בלי שום קשר לחוברת האמורה), ואתם מוזמנים לקרוא עליו בבלוג שלי blog.tapuz.co.il/scio