אודות

א. קווי תפר ושוליים מרתיעים ומרתקים אותי, – בין חיים למוות, הזיה ופיכחון, בריאות וחולי, כאב ועונג, פחדנות ואומץ. גם הנידח, הנטוש, העזוב, החריג, הפליט, המתחזה, הכפיל, המנודה.

ב. חלק לא קטן מחיי עשיתי בין נרקומנים וזונות. לא הייתי מעולם נרקומן ולא זונה, וכנראה שגם לא אהיה, יש לי פנטזיית התנסות בהומלסיות. אך ספק רב אם.

ג. אמנות פלסטית, אמנות רחוב, מוזיקה, שירה, פרוזה, ספרים, כתבי עת, צילום ווידיאו, – אין חיים בלעדיהם.

ד. מקוממים אותי גזענות, רוע לב, אטימות, אלימות, שחיתות, אי צדק (אני עוצר כאן). או למשל, כשמדברים על אלימות בני הנוער ושאר מרעין בישין הכרוכים בגיל ההתבגרות, זאת בעוד שאת רוב הפשעים והעוולות מבצעים הוריהם… הם גם אלה שמחוללים מלחמות ושולחים את הנערים להלחם ולמות, מקוננים על מותם ומחברים לזכרם שירי יומזיכרון קורעי לב.

ה. יש לי זיכרון מיוחד לפרטים טפלים וחסרי ערך.

ו. הקמתי וניהלתי במשך 22 את "מג"ל צעיר" מרכז אישפוזי לגמילה בסיסית מסמים ואלכוהול לבני נוער וצעירים, שפעל בליפתא בירושלים. סיימתי את תפקידי בשנת 2011 ואני עובד עם מתמכרים ובני משפחותיהם במסגרת פרטית.

ז. מעולם לא הייתי חבר מפלגה. אין מפלגה או תנועה שמייצגת אותי, וכנראה שלא תהיה. כשאני מצביע למפלגות קטנות, אני יודע שגדל הסיכוי שיהיו בהן פחות אנשים מזיקים קו נטוי מסוכנים קו נטוי מושחתים, ולו מן הסיבה שיש בהן פחות אנשים.

ח. המחשבה שאני אוכל בשר חיה שהומתה, מטרידה אבל טעימה מנשוא. אני אוהב לבשל ומאוד אוהב לאכול, ורואים את זה עלי.

ט. נולדתי וגדלתי בתל אביב, אני חי למעלה מחמישים שנה בירושלים, ולמרות זאת בכל פעם שאני מגיע לתל אביב אני מרגיש שחזרתי הביתה.

י. לא מאמין שאני בן 73.

יא. בן זוג לאחת, אב לשניים וסב לחמישה.

משה קרון

ועוד משהו –

תודה רבה לבן קלינגר על העזרה הרבה בהתקנת הבלוג !

qrcode