ראש ממשלת ישראל אביגדור ליברמן

נכתב בתאריך 9 בפברואר 2009 מאת משה קרון

ביום רביעי בבוקר יתברר שהמפלגה הגדולה בישראל היא ישראל ביתנו. היא תזכה  ב 27 מושבים בכנסת. אחריה הליכוד עם 24 מושבים, קדימה עם 18, העבודה 17, ש"ס 11, האיחוד הלאומי, מרץ והמפלגות הערביות 6 מושבים לכל אחת וליהדות התורה 5.

אביגדור ליברמן מזהה מיד שלגוש המיידי שלו עם הליכוד והאיחוד הלאומי יש 57 מנדטים. האם ציפי לבני תחליט להישאר בגוש החוסם ? או שברגע שהיא תזהה תנועה של קבוצת חברים מקדימה לכיוון הליכוד היא תחבור לליברמן (ליברמן לליבני: תחליטי או שאת סגנית ראש הממשלה או שמופז שר הביטחון…) האם ברק יוותר על תיק הביטחון שליברמן יציע לו (ליברמן לברק: תחליט או אתה שר הביטחון או שאתה לא נכנס ומופז לוקח ).

האם בתוך הסחר מכר הייצרי הזה, יקום מישהו ויאמר במפורש:  "לא יעלה על הדעת שאחבור לממשלה בראשות גזען אלים". האם ללבני וברק יש את הכוח להציב התנגדות על מנת לנסות ולמנוע את האפשרות המחרידה שבראש ממשלת ישראל ישב אדם המחזיק בעמדות חשוכות. או לפחות להציב מולו אופוזיציה לוחמת.

להערכתי גם ליבני וגם ברק יצטרפו לממשלה כזו ויש להם כבר שורה של נימוקים טובים ("מישהו צרך לשמור על ליברמן מבפנים", "אתה היית מפקיר את המדינה בעת כזאת בידיים של ליברמן, מופז ונתניהו ?" ).

מחר יום הבחירות.

נכתבו 4 תגובות לפוסט “ראש ממשלת ישראל אביגדור ליברמן”

  1. הצועד בנעליו:

    זה קצת תלוי גם בשמעון פרס. כבר חזיתי תחזית כזאת – האם כיכר רבין מוכנה להפגנת ההמונים (ואולי אני אופטימי מדי :))
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=54112&blogcode=10491910

  2. גד שפר:

    19 מנדטים זה רע מספיק…

    ליברמן גנב את הקונספט של שבועת נאמנות מקפטיין BLACK

  3. גד שפר:

    במילכוד 22

  4. שאול חנוכה:

    אפשר לחשוב שליברמן העביר את חוק האזרחות, אלה היו קדימה והעבודה שהעבירו את החוק הכי גזעני שכתוב בספר החוקים שלנו.