אין ספארי על הירח

נכתב בתאריך 12 באוקטובר 2012 מאת משה קרון

עשיתי רשימה של כל המילים בנות שתי אותיות זהות. מצאתי: גג, וו, זז, שש ותת. הוצאתי את דד כי היא מילה גסה. צץ לא נחשב, צדיק סופית היא לא אות זהה. יי נחשב, אבל אסור לכתוב יי כי זה השם של אלוהים אדוני. מי נתן לאלהים את השם שלו אם אין לו הורים ? אם לאלהים היו הורים אז גם הם היו אלהימים. זה לא חייב להיות, לדוגמא מיור ידע בלי שעון מה השעה, את כל התורה בעל פה ובאיזה עמוד בספר הטלפונים כתוב איזה שם, וההורים שלו נשמתם עדן לא ידעו כלום.

האמת נמצאת למעלה או למטה ? ברור שלמעלה. מה שיותר גבוה זה יותר קרוב לאלהינו שבשמים, לכן האמת למעלה והשקר בבור עמוק באדמה. עמוק באדמה כי לשקר אין רגליים ואם אין לו רגליים הוא לעולמי עולמים לא יצא מהבור שלו. ורדה תמיד משקרת שהם עשירים ושלהורים שלה יש הרבה כסף, ויכול להיות שהם יקנו לה כלב. הכלב של ורדה יהיה כלב שקרן. כלבים לא משקרים אף פעם. מי שלא מדבר לא משקר. ואם מישהו אומר מילים שקריות בלב ? אין דבר כזה, כל המילים שאומרים בלב הן אמת. הלב לא משקר. נקודה. הזיקית צבועה, כל פעם מחליפה צבעים. אם היא מחליפה צבעים אז מה הצבע המקורי שלה ? כנראה שאין לה צבע משלה. אם היא בלי צבע אז היא היתה צריכה להיות שקופה. אבל היא לא שקופה, הצבע שלה מחליף צבעים. יש דגים שקופים שנקראים גופים. גם המים שקופים. אז איך רואים שקוף בתוך שקוף. רוב הגוף שלנו זה מים. אם רוב הגוף שלנו מים אז איך אנחנו לא נשפכים ? גם הג'לי שהוא רובו מים לא נשפך רק רוטט בגלל שיש בתוכו חומר שמחזיק אותו. אבל אנחנו לא ג'לי. למורה אסתרולה היו הרבה רוטטים בידיים בגלל זה הפרענו לה בשיעור והיא סיננה שלבולשביקים ימח שמם וזיכרם היה לב יותר טוב.

שחור זה הצבע הכי אמיץ ולבן זה הכי בהיר. מה יותר אמיתי לבן או שחור ? הספרים כתובים שחור על לבן ולא לבן על שחור. אז שחור יותר חשוב. אבל אם לא היה נייר לבן, אלא רק נייר שחור לא היו רואים את הכתוב בשחור. אז היו כותבים בלבן על שחור. אבל עובדה כל הספרים כתובים בשחור על לבן. אבא שלי אומר ששחור מרזה. אבל בשבת ובחגים לובשים חולצה לבנה. לבן זה חגיגי. מי שמכבד את אלוהים לובש לבן. בתורה לא כתוב ללבוש לבן. בעשרת הדברות גם לא כתוב שחוצים כביש רק במעבר חצייה. הפסים של המעבר חצייה גם לבנים, אבל הכביש שחור. זה כמו עם הספרים אבל הפוך. יש יותר מכוניות לבנות מאשר שחורות. אבל כל המכוניות של המלכים והנשיאים וראשי הממשלותים תמיד שחורות. שחור זה מכובד. לבן קולט פחות חום הנה בתחילת כל קיץ מסיידים את הגג בלבן כדי שלא יהיה חם בקיץ. אבל לקראת החורף מורחים את הגג בזפת שחורה, לאטום אותו כדי שמי הגשמים לא יחדרו לדירות. מה יותר חשוב שיהיה קריר בדירה בקיץ, או שלא יהיה שיטפון של מים בחורף ? ברור לא ? אז השחור של הזפת יותר חשוב מהלבן של הסיד. אז איך השחורים היו עבדים של הלבנים ? הלבנים היו יותר חזקים מהשחורים. הלבנים היו מרושעים וחשבו שהם עליונים והתעללו בעבדים השחורים. באולימפיאדה השחורים מנצחים את הלבנים. גם בכדורסל. מי האיש שהיה הכי רע מאז ומעולם ? המן הרשע או היטלר. ברור שהיטלר. היטלר היה לבן או שחור. הוא היה לבן. הוכחה שהרוע הוא בלבנים ולא בשחורים. שוורצע לייא היתה לבנה, אידי אמין היה שחור ורשע. מי זה בכלל אידי אמין לא שומעים ממנו. המן הרשע לא היה שחור. באזני המן יש בפנים שחור. אז מה עם הזברה שהיא גם לבנה וגם שחורה, והקלידים בפסנתר גם שחורים וגם לבנים. הירח הוא לבן והצל שמוטל עליו הוא שחור. הלבן של הירח זה בכלל אור השמש, הירח לא מאיר מעצמו. זה שאומרים שהירח זורח זה לא מדויק. אז למה לירח קוראים לבנה ולא שחורה ? הירח ריק, אין חיים על הירח. אולי יש חיים על הירח אבל הם שקופים, והעצים על הירח גם שקופים, הכל שקוף שם הבניינים המכוניות. אז איך הם לא מתנגשים אחד בשני ? יכול להיות שהם רואים ואינם נראים בירח. אבל ניל ארמסטרונג הלך על הירח ולא התנגש באף אחד. זה מוזר שהירח ריק לגמרי. בטח משעמם על הירח. כן, אין מה לעשות שם. אין שם למשל אולימפיאדה או מגרשי משחקים, כלום אין שם. ריק לגמרי. שמעתי שמתכננים להקים שם עיר לבני אדם. כדי שיהיה לנו מקום לגור אם יהיה צפוף מדי על כדור הארץ, שיהיה לאן לברוח לפני סוף העולם. זו מילה מפחידה סוף העולם. עכשיו בגלל המילה הזו אני לא ארדם בלילה. אני שונא צפיפות. אם נגור על הירח, לאן נטייל ? יש שם ספארי ? לא, אין ספארי על הירח. מהירח אפשר להוציא מילה אחת ריח. ומהיטלר ? היטלר זה לא משחק.

לא ניתן לכתוב תגובות ברגע זה.