ניצול יקר

נכתב בתאריך 15 בנובמבר 2009 מאת משה קרון

אם יש לך אבא או אמא, סבא או סבתא, או קרובים ניצולי שואה, ואם הם השתתפו בסקר שערכה לאחרונה הלשכה לשיקום נכים במשרד האוצר, קרא לפניהם את הגלויה שהגיעה השבוע לביתם, ובה מבשרים לניצולי השואה, שהלשכה לשיקום נכים "הפיקה לקחים" והחליטה "להמשיך להשתפר". בין היתר נכתב בגלויה:

"בעקבות המסקנות והתוצאות הגיע הזמן להתחדש, החל מתאריך 1.11.2009 הלשכה לשיקום נכים משנה את שמה ומרעננת את פניה. מעתה השם שלנו הוא – הרשות לזכויות ניצולי שואה".

ועוד שני דברים חשובים מאוד שישמחו את ניצולי השואה – שלרשות לזכויות ניצולי שואה מה שהיה פעם הלשכה לשיקום נכים יש גם סמל חדש ומסרים חדשים. –  "מסרים המשקפים את הרצון שלנו לעשות למענכם…" בלה בלה בלה… הנה שלושה מסרים לדוגמא "בזכותך אנחנו מתחדשים" "הבית לזכויות שלך" ו-"לדעת זו הזכות שלך". כן, שמעתם טוב "בזכותך אנחנו מתחדשים" – או בשפה פשוטה יותר על חשבונך חוגגים, הפכו סתם לשכה מרופטת ומיושנת לרשות ! ולרשות יש לוגו חדשני ואף הגדרה מחדש של חזון. – מתקשים להבין ? אז ככה, מישהו עדכני ומצוי בעניינים ערך מיתוג ללשכה לשיקום נכים, והכל על חשבון התקציבים לסיוע ולשיקום ניצולי השואה הנזקקים. ואם אבא או אמא, סבא או סבתא או קרובים אחרים שלך, שעברו את השואה, מבקשים לדעת מה ? כמה ? ואיפה הזכויות שלהם ? אז הלשכה לשיקו… סליחה הרשות לזכויות ניצולי שואה עונה: אנחנו "הבית לזכויות שלך" – הזכויות שלך אצלנו בבית, הבנת ניצול ? ואל תשכח, רק בזכותך אנחנו מתחדשים.

img_2390

לא ניתן לכתוב תגובות ברגע זה.